HTML

Szkájképeres

Nyújorkról és benne rólam

Friss topikok

  • sracaharminchatodikrol: 264, ha az ember tévesen azt hiszi, hogy a mosógépbe való kártyára kp-vel is fel lehet tölteni pén... (2011.08.02. 04:01) 198
  • sracaharminchatodikrol: @Bazsa_a_filmkritikus: 36. szint. Tkp csak a 34. emelet, mert a földszint az 1-es, és a 13-ik kim... (2011.06.23. 04:30) Legelső

Linkblog

Ahol a madár is jár

2011.06.26. 05:04 sracaharminchatodikrol

Nem értem a Times squaret.  Tulajdonképpen nincs ott semmi, nem lehet semmit csinálni.  Egy csomó fényreklám, meg mégtöbb ember (néhány ezer egyszerre) az össz látványosság.  Nagyon jó lehet a marketingje, hogy sikerül odacsalni mindenkit és ezáltal eladni a reklámhelyeket.  Vajon hogy kezdődött ez az egész?  Eltévedt egy közepes méretű japán turistacsoport (3 mól japán) miközben a Central Parkot keresték és az így kialakult tömegre települt rá a reklámipar?  Tényleg vicces, ott állnak, sőt ülnek az emberek és fotózzák egymást meg magukat, hogy ott vannak, ahol az a fő, hogy ott mindenki áll vagy ül és fotózza egymást vagy magát.  Én átnevezném recursion square-ré.

Ma persze én is ott voltam, álltam, ültem, néztem, fotóztam magamat és másokat.  De előtte még a tér sarkában a fejem búbján leszart egy madár.  A fene se gondolta, hogy még a hülye madarak is erre járnak.  Nem csüggedek, felveszem a harcot, hazajöttem, most mindjárt kimegyek az erkélyre és jól lepisálom :D

 

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szkajszkeperes.blog.hu/api/trackback/id/tr943015161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása